Blog

Intervista cù DENTALTRè STUDIO DENTISTICO è perchè anu sceltu u scanner intraorale Launca in Italia

1. Pudete fà una introduzione basica nantu à a vostra clinica?

MARCO TRESCA, orateur CAD/CAM et impression 3D, propriétaire du studio dentaire Dentaltrè Barletta en Italie. Cù quattru medichi eccellenti in a nostra squadra, copremu i rami gnathologichi, ortodontici, protesi, implantari, chirurgici è estetici. A nostra clinica seguita sempre i passi di l'ultime tecnulugia è hè impegnata à furnisce una sperienza megliu à ogni paziente.

Dr Marcu

2. L'Italia hè unu di i paesi più sviluppati in odontoiatria, cusì pudete sparte cun noi qualchì infurmazione nantu à u statutu di sviluppu di l'odontologia digitale in Italia?

U nostru studio dentale hè presente in u mercatu talianu dapoi 14 anni, induve utilizanu sistemi cad cam d'avanguardia, stampanti 3D, scanner dentali 3D, è l'ultima aghjunta hè u scanner Launca DL-206, un scanner precisu, veloce è assai affidabile. Avemu aduprà in parechji casi è travaglia bè.

3. Perchè vo sceglie à esse un utilizatori Launca? Chì tippu di casi clinichi avete di solitu affruntà cù u Launca DL-206?

A mo sperienza cù a squadra di Launca è u so scanner sò assai pusitivi. A vitezza di scanning hè abbastanza veloce, facilità di trattamentu di dati è a precisione hè cusì bona. In più, un costu assai competitivu. Dapoi l'aghjustà u scanner digitale Launca à u nostru flussu di travagliu di ogni ghjornu, i mo medichi l'anu apprezzatu assai. Trovanu u scanner 3D impressiunanti è cunvene à utilizà, facendu u prucessu di travagliu più simplice chè prima. Avemu usatu u scanner DL206 per trattamenti di implantologia, protesi è ortodonzia. Migliora assai l'efficienza è avemu digià cunsigliatu à altri dentisti.

Scanner intraorale Launca DL-206P

U sgiò Macro prova u scanner intraorale Launca DL-206

4. Avete qualchì parolla per dì à quelli dentisti chì ùn anu micca sempre digitale ?

A digitalizazione hè u presente, micca u futuru. Sò chì fà u cambiamentu da l'impressione tradiziunale à l'impressione digitale ùn hè micca una decisione faciule da fà, è avemu esitatu ancu prima. Ma una volta sperimentatu a cunvenzione di i scanners digitale, avemu immediatamente sceltu di andà in digitale è aghjunghje à a nostra clinica dentale. Dapoi l'adopru di scanner digitale in a nostra pratica, u flussu di travagliu hè assai migliuratu perchè elimina assai passi complicati è offre à i nostri pazienti una sperienza megliu, cunfortu è risultati precisi. U tempu hè preziosu, l'aghjurnamentu da una impressione tradiziunale à una digitale pò esse un grande risparmiu di tempu, è pudete apprezzà a veloce di scansione veloce è a cumunicazione efficace cù i pazienti è i laboratori. Hè un grande investimentu à longu andà. Mi piace u scanner digitale solu perchè funziona veramente. U primu passu in a digitalizazione hè a scanning, cusì hè impurtante di sceglie un scanner digitale superiore. Fate abbastanza infurmazione prima di cumprà una. Per noi, Launca DL-206 hè un scanner intraorale fantasticu, duvete pruvà.

Grazie, sgiò Marco per sparte u vostru tempu è insights nantu à l'odontologia digitale in l'entrevista. Piuttostu sicuru chì e vostre insights seranu utili à i nostri lettori per inizià u so viaghju digitale.


Tempu di post: Jul-01-2021
form_back_icona
SUCCESSU